Od listopada Michał Wojak szefem content studio Burda Media Polska. Wcześniej tworzył Onet Rano

Michał Wojak w ostatnim czasie odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, w obszarze wideo i audio (fot. materiały prasowe)
Z początkiem listopada Michał Wojak obejmie stanowisko dyrektora content studia Burda Media Polska. Wzmocni zespół tworzący komercyjne projekty dla klientów reklamowych.
Jak czytamy w komunikacie, content studio wraz z zespołem project managerów przechodzi w struktury biura reklamy, a Michał Wojak będzie raportować do chief commercial officera Michała Helmana.
W ostatnim czasie odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, w obszarze wideo i audio. Wojak jest jednym ze współtwórców porannego pasma Onet Rano, które rozwijał razem z Jarosławem Kuźniarem. Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze mediów i reklamy. Zdobywał je, pracując dla największych polskich wydawców (Polska Press, Grupa TVN, Onet) jako reporter, wydawca, redaktor naczelny, menedżer projektów content marketingowych, a także szef biznesowy.
Realizował projekty dla globalnych marek, m.in. Lexus, Starbucks czy też Huawei. Jest także wykładowcą podyplomowych studiów marketingu internetowego Uczelni Łazarskiego.
(MZD, 25.10.2023)
