Lechosław Kwiatkowski niezależnym kreatywnym. Nie pracuje już w Accenture Song
Lechosław Kwiatkowski z branżą reklamową jest związany od 1994 roku (fot. Linkedin.com/in/lechoslaw-kwiatkowski-60953248/)
Lechosław Kwiatkowski nie pracuje już w zespole w Accenture Song. Obecnie pracuje niezależnie.
Jak napisał na swoim profilu na LinkedIn, "Sprzedam talent i warsztat dorzucę gratis. Wymyślę, napiszę, zaprezentuję i oddam w dobre ręce dwie dekady reklamowego doświadczenia".
Czytaj też: Żubrówka w ramach kampanii "Odkryj swoją dziką naturę" stworzyła kolekcję ubrań
Kwiatkowski ostatnio był senior copywriterem w Accenture Song. Wcześniej dyrektorem kreatywnym Agencji Warszawa (AXW). Pracował m.in. w Brave Event Agency jako creative, był copywriterem w Scholz & Friends Warszawa, a wcześniej w latach 2009-2013 partnerem i dyrektorem kreatywnym agencji Fat Baby. Po rozstaniu z partnerami z Fat Baby założył własną agencję – Adsalt, w której został dyrektorem kreatywnym. Pracował też w Lowe Linast & Partners, Leo Burnett i DFF.
(AMS, 24.10.2023)