Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lechosław Kwiatkowski niezależnym kreatywnym. Nie pracuje już w Accenture Song

Lechosław Kwiatkowski z branżą reklamową jest związany od 1994 roku (fot. Linkedin.com/in/lechoslaw-kwiatkowski-60953248/)

Lechosław Kwiatkowski nie pracuje już w zespole w Accenture Song. Obecnie pracuje niezależnie.

Jak napisał na swoim profilu na LinkedIn, "Sprzedam talent i warsztat dorzucę gratis. Wymyślę, napiszę, zaprezentuję i oddam w dobre ręce dwie dekady reklamowego doświadczenia".

Czytaj też: Żubrówka w ramach kampanii "Odkryj swoją dziką naturę" stworzyła kolekcję ubrań

Kwiatkowski ostatnio był senior copywriterem w Accenture Song. Wcześniej dyrektorem kreatywnym Agencji Warszawa (AXW). Pracował m.in. w Brave Event Agency jako creative, był copywriterem w Scholz & Friends Warszawa, a wcześniej w latach 2009-2013 partnerem i dyrektorem kreatywnym agencji Fat Baby. Po rozstaniu z partnerami z Fat Baby założył własną agencję – Adsalt, w której został dyrektorem kreatywnym. Pracował też w Lowe Linast & Partners, Leo Burnett i DFF.

(AMS, 24.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.