Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Love Island. Wyspę miłości" śledziło w TV 4 średnio 320 tys. widzów

Ogłoszono już castingi do dziewiątej edycji (screen: Tv4.pl)

Ósmą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspy miłości" śledziło w TV 4 średnio 320 tys. widzów. Program w grupie ogólnej 4+ miał udział w rynku zbliżony od średniej stacji, ale w komercyjnych 16-49 i 16-59 – wyższy.

Reality show można było oglądać w TV 4 od 4 września do 14 października, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21 (pierwszy odcinek wyjątkowo nadano o 22, a finał wyjątkowo w sobotę). Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 2,78 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 4,58 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,79 proc. w komercyjnej 16-59, rozliczeniowej TV 4. Najwięcej widzów zanotował odcinek z 2 października – 444 tys.

Czytaj też: Rzutem na taśmę w październiku w Viaplay zadebiutują dwie polskie produkcje

Dla porównania, w pierwszym półroczu TV 4 notował średnio 3,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,83 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 3,02 proc. w komercyjnej 16-59, a we wrześniu odpowiednio 2,82 proc., 2,52 proc. i 2,78 proc.

Cała szósta edycja nadawana rok temu – ale wtedy w Polsacie – miała średnio 504 tys. widzów, a siódma wiosną 2023 w TV 4 – 446 tys.

Przeniesienie "Love Island. Wyspy miłości" z Polsatu do TV 4 było jedną z pierwszych decyzji podjętych po objęciu przez Edwarda Miszczaka funkcji dyrektora programowego Telewizji Polsat. Miszczak chce bowiem, żeby TV 4 był kierowany do młodszej widowni niż dotychczas.

Ogłoszono już castingi do dziewiątej edycji.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Netflix 14 listopada nada pierwszy sport na żywo. Golfiści razem z... Formułą 1

(MNIE, 21.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.