Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Love Island. Wyspę miłości" śledziło w TV 4 średnio 320 tys. widzów

Ogłoszono już castingi do dziewiątej edycji (screen: Tv4.pl)

Ósmą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspy miłości" śledziło w TV 4 średnio 320 tys. widzów. Program w grupie ogólnej 4+ miał udział w rynku zbliżony od średniej stacji, ale w komercyjnych 16-49 i 16-59 – wyższy.

Reality show można było oglądać w TV 4 od 4 września do 14 października, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21 (pierwszy odcinek wyjątkowo nadano o 22, a finał wyjątkowo w sobotę). Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 2,78 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 4,58 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,79 proc. w komercyjnej 16-59, rozliczeniowej TV 4. Najwięcej widzów zanotował odcinek z 2 października – 444 tys.

Czytaj też: Rzutem na taśmę w październiku w Viaplay zadebiutują dwie polskie produkcje

Dla porównania, w pierwszym półroczu TV 4 notował średnio 3,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,83 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 3,02 proc. w komercyjnej 16-59, a we wrześniu odpowiednio 2,82 proc., 2,52 proc. i 2,78 proc.

Cała szósta edycja nadawana rok temu – ale wtedy w Polsacie – miała średnio 504 tys. widzów, a siódma wiosną 2023 w TV 4 – 446 tys.

Przeniesienie "Love Island. Wyspy miłości" z Polsatu do TV 4 było jedną z pierwszych decyzji podjętych po objęciu przez Edwarda Miszczaka funkcji dyrektora programowego Telewizji Polsat. Miszczak chce bowiem, żeby TV 4 był kierowany do młodszej widowni niż dotychczas.

Ogłoszono już castingi do dziewiątej edycji.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Netflix 14 listopada nada pierwszy sport na żywo. Golfiści razem z... Formułą 1

(MNIE, 21.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.