"Love Island. Wyspę miłości" śledziło w TV 4 średnio 320 tys. widzów
Ogłoszono już castingi do dziewiątej edycji (screen: Tv4.pl)
Ósmą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspy miłości" śledziło w TV 4 średnio 320 tys. widzów. Program w grupie ogólnej 4+ miał udział w rynku zbliżony od średniej stacji, ale w komercyjnych 16-49 i 16-59 – wyższy.
Reality show można było oglądać w TV 4 od 4 września do 14 października, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21 (pierwszy odcinek wyjątkowo nadano o 22, a finał wyjątkowo w sobotę). Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 2,78 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 4,58 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,79 proc. w komercyjnej 16-59, rozliczeniowej TV 4. Najwięcej widzów zanotował odcinek z 2 października – 444 tys.
Czytaj też: Rzutem na taśmę w październiku w Viaplay zadebiutują dwie polskie produkcje
Dla porównania, w pierwszym półroczu TV 4 notował średnio 3,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,83 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 3,02 proc. w komercyjnej 16-59, a we wrześniu odpowiednio 2,82 proc., 2,52 proc. i 2,78 proc.
Cała szósta edycja nadawana rok temu – ale wtedy w Polsacie – miała średnio 504 tys. widzów, a siódma wiosną 2023 w TV 4 – 446 tys.
Przeniesienie "Love Island. Wyspy miłości" z Polsatu do TV 4 było jedną z pierwszych decyzji podjętych po objęciu przez Edwarda Miszczaka funkcji dyrektora programowego Telewizji Polsat. Miszczak chce bowiem, żeby TV 4 był kierowany do młodszej widowni niż dotychczas.
Ogłoszono już castingi do dziewiątej edycji.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Netflix 14 listopada nada pierwszy sport na żywo. Golfiści razem z... Formułą 1
(MNIE, 21.10.2023)