Koalicja Obywatelska i Trzecia Droga wydały na spoty w telewizji 1,25 mln zł. Dane Nielsena
Koalicja Obywatelska wydała w telewizji ponad 700 tys. zł (fot. Michał Żebrowski/East News)
Przed wyborami parlamentarnymi tylko komitety Koalicji Obywatelskiej i Trzeciej Drogi wykupiły spoty w telewizji. Wydały na nie 1,25 mln zł.
Z udostępnionych "Presserwisowi" przez Nielsena danych wynika, że w okresie 25 września - 13 października Koalicja Obywatelska przeznaczyła na spoty w telewizji 713 tys. zł, a Trzecia Droga - 535 tys. zł.
Czytaj też: Anonimowy internauta zarchiwizował „Wiadomości” TVP 1 z czasów rządów PiS
Z kolei kampania referendalna w ramach ogłoszeń płatnych, prowadzona przez kancelarię premiera, kosztowała w telewizji w tym okresie 994 tys. zł.
(KOZ, 20.10.2023)