Jakub Sobczak szefem marketingu Grupy Blix
W ostatnich latach Sobczak odpowiadał za rozwój marki Glovo w Polsce (fot. materiały prasowe)
Jakub Sobczak dołączył do zespołu Grupy Blix i objął funkcję marketing & growth director. Jest odpowiedzialny za strategię marketingową i dalsze skalowanie bazy użytkowników produktów należących do spółki.
Sobczak zajmuje się marketingiem konsumenckim od ponad 13 lat. Pracował dla uznanych firm w trzech sektorach, tj. FMCG (Danone, PepsiCo), OTC (GlaxoSmithKline) oraz tech. Przez ostatnie dwa lata piastował stanowisko head of growth & marketing Glovo w Polsce.
Nowy dyrektor marketingu ma odpowiadać za strategię marketingową. Do celów postawionych przed nim przez zarząd należy przede wszystkim kontynuacja dynamicznego skalowania bazy użytkowników produktów należących do spółki, m.in. poprzez zbudowanie działań brandowych i skuteczne połączenie ich z performance marketingiem.
Celem spółki jest jej rozbudowa jako czempiona i najważniejszej marki wspierającej konsumentów w codziennych decyzjach zakupowych.
(KAP, 19.10.2023)