Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„MasterChef" dla nastolatków w TVN nie zimą, ale dopiero wiosną. Szelągowska w jury

W roli jurorki w programie zadebiutuje Dorota Szelągowska (fot. materiały prasowe)

Program "MasterChef" dla nastolatków nie pojawi się w TVN zimą, ale dopiero wiosną 2024.

Emisję tego formatu w zimowej ramówce zapowiadała w sierpniu w rozmowie z "Presserwisem" Lidia Kazen, dyrektorka TVN, ogłaszając wydłużenie sezonu o styczeń i luty. Ostatecznie jednak zdecydowano, że jego premiera odbędzie się wiosną - nie będzie za to programu "MasterChef Junior".

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w zimowej ramówce TVN pozostaje program "Razem odNowa" Ewy Chodakowskiej i Joanny Krupy. Stacja rozważa też emisję zimą m.in. premierowych seriali, ale decyzje w tej sprawie jeszcze nie zapadły.

- Zimą, kiedy pogoda jest gorsza, widzowie siłą rzeczy i tak spędzają czas przed telewizorem - bez względu na to, czy stacje pokazują premierowe programy, czy nie. Nie ma co inwestować wtedy w produkcje, którymi można zawalczyć o widza wiosną. Obecnie sprzedaż jest na zadowalającym poziomie, nie ma wolnych zasobów w telewizji - komentuje Maciej Niepsuj, chief trading officer w agencji mediowej MediaHub. - Z perspektywy reklamodawcy styczeń i połowa lutego to tańszy czas w telewizji - dodaje.

Dotychczas stacja wyprodukowała dwanaście edycji "MasterChefa" i osiem "MasterChefa Juniora". Według Nielsen Media ósmy sezon "MasterChef Junior" gromadził w TVN wiosną średnio 1,09 mln widzów - o 17 tys. więcej, niż siódmy pokazywany rok wcześniej. Z kolei trwająca właśnie 12. edycja "MasterChefa" po pierwszych trzech tygodniach miała średnio 828 tys. widzów - o 289 tys. mniej, niż program gromadził rok temu, czyli na początku poprzedniego sezonu.

Wiosną 2024 zmagania nastolatków w kuchni oceniać będą znani z poprzednich mutacji programu Michel Moran i Tomasz Jakubiak oraz debiutująca w roli jurorki Dorota Szelągowska, znana przede wszystkim z programów wnętrzarskich (np. "Totalne remonty Szelągowskiej"). W 2022 roku Szelągowska wraz z Gosią Molską wydała kulinarny e-book "Nieznośna lekkość jedzenia". Współprowadziła też kulinarny program "Wszystkiego słodkiego" na antenie TVN.

(MNIE, KOZ, 13.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.