Kabaret Moralnego Niepokoju w kampanii urodzinowej Gazety.pl
30.01.2007, 08:26
Wczoraj rozpoczęła się kampania z okazji szóstych urodzin portalu Gazeta.pl, w której biorą udział aktorzy Kabaretu Moralnego Niepokoju.
Akcja przebiega pod hasłem ”Kabaret Moralnego Niepokoju nie reklamuje portalu Gazeta.pl”. Jej elementem jest serwis Odnowa.gazeta.pl, który umożliwia samodzielne zaprojektowanie banera reklamowego promującego portal. Najlepsze reklamy wybrane przez użytkowników będą nagradzane. - Chcieliśmy, aby kampania miała interaktywny i społecznościowy charakter, dawała szansę na wykazanie się kreatywnością wszystkim internautom. Ta kampania jest kolejnym krokiem do repozycjonowania marki Gazeta.pl, która w grudniu zyskała nową identyfikację – mówi Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu w Gazeta.pl. Kampania potrwa do połowy marca. To pierwsza od pięciu lat promocja ATL portalu. Obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2), radio (Radiostacja oraz sieci: Roxy FM, Antyradio, Planeta, RMF Maxxx), outdoor (nośniki AMS: billboard, cityscroll, backlight), prasę (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Metro”, ”Wprost”, ”Logo”) i Internet (pakiety zasięgowe ARBOmedia, Adnet i IDMnet, komunikator Gadu-Gadu). Kampanię opracowała agencja K2 Internet, za produkcję telewizyjną odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów Starlink i Starcom Next.(KRZ, 30.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










