Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Washington Post" zwolni 240 pracowników. Bo ruch, reklama, subskrypcje

"The Washington Post" traci na wielu polach, m.in. zmniejszył liczbę subskrypcji cyfrowych (fot. Wikimedia Commons/Michael Fleischhacker)

"The Washington Post" zwolni 240 pracowników w ramach planu oszczędnościowego. W mailu do personelu poinformowała o tym Patty Stonesifer, tymczasowa dyrektorka generalna. Firma łącznie zatrudnia 2,6 tys. pracowników, z czego ok. 1 tys. w newsroomie.

"Nasze wcześniejsze prognozy dotyczące ruchu, subskrypcji i wzrostu liczby reklam na rok 2024 były zbyt optymistyczne” - napisała Stonesifer.

Czytaj też: „Wiadomości” TVP w newsach mówią o "kandydatach" PiS. To narusza ustawę oraz Kodeks wyborczy

W ostatnich latach spadła liczba subskrypcji cyfrowych "The Washington Post". Jest ich obecnie ok. 2,5 mln, a na początku 2020 roku było sporo ponad 3 mln. Szef Amazona Jeff Bezos - który w 2013 roku zapłacił za gazetę 250 mln dol. - powiedział już wcześniej, że chce, aby tytuł przynosił zyski. Tymczasem na koniec roku zanosi się na poważną stratę.

(MAC, 12.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.