Orlen w zamkniętym przetargu wybiera agencję do kompleksowej obsługi
Dokładny zakres zadań dla agencji stanowi tajemnicę spółki
Orlen prowadzi jedno postępowanie zakupowe dotyczące wyboru agencji reklamowych 360 do współpracy ramowej.
Postępowanie zakłada możliwość składania ofert w dwóch pozycjach - ATL oraz BTL.
I etap postępowania komunikowany był w formie otwartej na Platformie Zakupowej Connect. Jego II etap, już po preselekcji, prowadzony jest w trybie zamkniętym.
Czytaj też: „Wiadomości” TVP w newsach mówią o "kandydatach" PiS. To narusza ustawę oraz Kodeks wyborczy
- Dokładny zakres zadań dla agencji stanowi tajemnicę spółki. Przed otrzymaniem briefu w ramach zadania konkursowego każdy z oferentów podpisał umowę o poufności. Brief otrzymały wyłącznie te agencje, które zakwalifikowały się do II etapu postępowania - wyjaśniło biuro prasowe Orlenu w odpowiedzi na pytania "Presserwisu".
Z naszych informacji wynika, że w przetargu wybierane są agencje do kompleksowej obsługi 360, z którymi umowa ma być podpisana na trzy lata. Umowa ma mieć charakter ramowy.
Orlen nie chciał podać, z jakimi agencjami współpracuje obecnie. - Z uwagi na poufność umów wiążących nas z kontrahentami nie udzielamy informacji na temat podmiotów świadczących usługi reklamowe na rzecz Grupy Orlen - odpowiedziała firma na pytania "Presserwisu".
Na przestrzeni ostatnich trzech lat projekty dla Orlenu realizowały m.in. agencje Artegence, Grey, Red8, Publicis i Heart & Brain. Współpraca z częścią z nich została już zakończona (m.in. z Publicis).
(AMS, 12.10.2023)