Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen w zamkniętym przetargu wybiera agencję do kompleksowej obsługi

Dokładny zakres zadań dla agencji stanowi tajemnicę spółki

Orlen prowadzi jedno postępowanie zakupowe dotyczące wyboru agencji reklamowych 360 do współpracy ramowej.

Postępowanie zakłada możliwość składania ofert w dwóch pozycjach - ATL oraz BTL.

I etap postępowania komunikowany był w formie otwartej na Platformie Zakupowej Connect. Jego II etap, już po preselekcji, prowadzony jest w trybie zamkniętym.

Czytaj też: „Wiadomości” TVP w newsach mówią o "kandydatach" PiS. To narusza ustawę oraz Kodeks wyborczy

- Dokładny zakres zadań dla agencji stanowi tajemnicę spółki. Przed otrzymaniem briefu w ramach zadania konkursowego każdy z oferentów podpisał umowę o poufności. Brief otrzymały wyłącznie te agencje, które zakwalifikowały się do II etapu postępowania - wyjaśniło biuro prasowe Orlenu w odpowiedzi na pytania "Presserwisu".

Z naszych informacji wynika, że w przetargu wybierane są agencje do kompleksowej obsługi 360, z którymi umowa ma być podpisana na trzy lata. Umowa ma mieć charakter ramowy.

Orlen nie chciał podać, z jakimi agencjami współpracuje obecnie. - Z uwagi na poufność umów wiążących nas z kontrahentami nie udzielamy informacji na temat podmiotów świadczących usługi reklamowe na rzecz Grupy Orlen - odpowiedziała firma na pytania "Presserwisu".

Na przestrzeni ostatnich trzech lat projekty dla Orlenu realizowały m.in. agencje Artegence, Grey, Red8, Publicis i Heart & Brain. Współpraca z częścią z nich została już zakończona (m.in. z Publicis).

(AMS, 12.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.