Redaktorki naczelne Burda Media Polska zachęcają kobiety do głosowania. Nagranie
W wideo udział wzięło siedem redaktorek naczelnych tytułów wydawanych przez Burdę Media Polska (screen: wideo/Burda Media Polska)
Redaktorki naczelne tytułów Burda Media Polska wystąpiły w filmiku zachęcającym kobiety do udziału w wyborach. Nagranie opublikowano na kanałach social media magazynów prowadzonych przez to wydawnictwo.
W przygotowanym materiale głos zabrały Aneta Wikariak - Party.pl i Wizaż.pl, Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska - "Viva!", Marta Wilczkowska - Polki.pl i Kobieta.pl, Marta Tabiś-Szymanek - "Elle", Agnieszka Franus, Kaleidoscope (także zastępczyni naczelnego "National Geographic Polska"); Katarzyna Dąbrowska - "Glamour" oraz Małgorzata Szczepańska - "Elle Decoration".
Czytaj też: „Wiadomości” TVP w newsach mówią o "kandydatach" PiS. To narusza ustawę oraz Kodeks wyborczy
"Co druga Polka w wieku 18-39 lat nie planuje głosować w najbliższych wyborach. Kobiety tłumaczą, że nie interesują się polityką, nie wiedzą, kogo wybrać. Ale to, co najważniejsze - myślą, że ich głos nie ma znaczenia. Redaktorki naczelne, wspólnie, jednym głosem chcą powiedzieć, że każdy głos jest ważny, słyszalny, potrafi zmieniać świat. Głos kobiet dziś jest najważniejszy i decydujący. To także wyraz troski o przyszłość" - czytamy w komunikacie.
(MZD, 12.10.2023)