TVN 24 obronił pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych
Pierwszy TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał we wrześniu średnio 5,52 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
We wrześniu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24.
Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał we wrześniu średnio 5,52 proc. udziału wobec 5,86 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 5,33 proc. (wzrost z 5,05 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) - 1,64 proc. (w dół z 1,79 proc.).
Czytaj też: Twaróg: Polska Press nie opublikuje reklam opozycji? Nie pierwszy raz. Niestety ma do tego prawo
Kolejne miejsca zajęły: Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) - 0,77 proc. (wzrost z 0,76 proc.), TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,53 proc. (spadek z 0,68 proc.), Polsat News 2 (Telewizja Polsat) - 0,12 proc. (bez zmian), TV Republika (Telewizja Republika) - 0,11 proc. (wzrost z 0,09 proc.), Telewizja wPolsce.pl (Fratria) - 0,04 proc. (wzrost z 0,03 proc.) i Biznes 24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian).
W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) - z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,61 proc. udziału (spadek z 3,97 proc.), TVP Info - 2,65 proc. (2,79 proc. rok wcześniej), a Polsat News - 1,26 proc. (spadek z 1,49 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 06.10.2023)