Agencja Buzzgrow rozpoczęła współpracę z marką Eleplant
Kampania pod nazwą „Eleplant. Maślany smak bez masła” promuje produkt w 100 proc. roślinny (fot. materiały prasowe)
Buzzgrow, agencja digitalowa z Grupy PZL, rozszerza współpracę z firmą Bunge. Po wygranym przetargu rusza pierwsza kampania dla marki Eleplant.
Długoterminowa współpraca obejmuje realizację strategii komunikacji marki oraz obsługę mediów społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz tworzenie materiałów do kanałów digital.
Nowa kampania klienta pod nazwą „Eleplant. Maślany smak bez masła” promuje produkt roślinny. W jej ramach przygotowana została adaptacja międzynarodowego spotu promującego produkt. Spot jest emitowany w kanałach digital.
Za przygotowanie strategii mediowej i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za strategię działań z influencerami oraz ich koordynację - agencja Mediatalk.
(AMS, 05.10.2023)