Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Polsat ma już wszystkie udziały w nadawcy kanałów Eleven Sports

Eleven Sports Network jest nadawcą kanałów Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4 (fot. Elevensports.pl)

Telewizja Polsat dokupiła jeden brakujący jej udział w Eleven Sports Network, nadawcy kanałów Eleven Sports. Tym samym ma teraz 100 proc. udziałów w spółce.

Jednocześnie z zarządu odszedł Marc Watson, przedstawiciel Eleven Sports Network Ltd.

- Marka Eleven oczywiście pozostanie, to silna marka - przekazał nam Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy Polsat Plus, pytany, czy planowana jest teraz rezygnacja z używania nazwy Eleven Sports i zastąpienie jej inną.

Telewizja Polsat większościowym udziałowcem (ponad 50 proc.) polskiej spółki Eleven Sports Network została w 2018 roku, a w 2019 powiększyła swój pakiet udziałów w spółce do 99,99 proc. Wszystkie udziały kupiła od Eleven Sports Network Ltd.

Czytaj też: Marek Twaróg: Prezydent rozgrzeszył wszystkie podłości partyjnych funkcjonariuszy

Ponadto w sierpniu br. kanały sportowe Eleven Sports otrzymały koncesje satelitarne od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Zajmą one miejsce obecnych zagranicznych licencji.

Eleven Sports Network jest nadawcą kanałów Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4. Eleven Sports 1 miał w sierpniu średnio 0,12 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wobec 0,2 proc. w sierpniu 2022), a Eleven Sports 2 - 0,02 proc. (wobec 0,03 proc.). Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4 nie są monitorowane przez Nielsen Media.

(MNIE, 27.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.