Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naziemny Super Polsat z dwiema premierami – serialem "Sołtysi" i kontynuacją "Policjantów"

"Sołtysi" to serial dokumentalny prezentujący pracę oraz codzienne życie sołtysów i ich bliskich (fot. Pixabay.com)

W drugiej połowie października naziemny Super Polsat wzbogaci ofertę o dwie polskie premiery.

Pierwsza z nich, czyli "Sołtysi", to serial dokumentalny prezentujący pracę oraz codzienne życie sołtysów i ich bliskich. Za jego produkcję odpowiada Constantin Entertainment Polska. Każdy odcinek potrwa blisko godzinę.

Czytaj też: "Nasz nowy dom" Polsatu bez Katarzyny Dowbor z widownią poniżej 1 mln widzów

Z kolei "Policjanci" to serial dokumentalny, którego pierwszy sezon miał premierę w innym kanale Telewizji Polsat – Polsat Play. Drugi będzie można oglądać w Super Polsat. Każdy półgodzinny odcinek pokazuje, jak wygląda praca funkcjonariuszy policji, czyli np. zasadzki, zatrzymania, pościgi czy kontrole. Pierwszy sezon w 2019 roku wyprodukowała firma FilmArt Marta Maksym.

Obie produkcje będą nadawane w wieczornym paśmie Super Polsat.

Według Nielsen Media Super Polsat miał w pierwszym półroczu średnio 0,80 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (spadek z 0,85 proc. w pierwszym półroczu 2022).

Czytaj też: Serial kostiumowy "Dewajtis" w TVP 1 zaczął od 2,25 mln widzów

(MNIE, 30.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.