Grupa RMF zwiększyła przychody z reklam, a Eurozet z Grupą Radiową Agory – zmniejszył
Grupa RMF w okresie styczeń-sierpień zwiększyła przychody reklamowe o 18,9 proc. (fot. Pexels.com)
Po pierwszych ośmiu miesiącach 2023 roku cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar Media były o 6,3 proc. wyższe niż w tych samych miesiącach 2022 roku.
- Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że Grupa RMF w okresie styczeń-sierpień zwiększyła przychody reklamowe o 18,9 proc.
- Minimalnie w tym okresie wzrosły cennikowe wpływy z reklam Eurozetu (o 0,6 proc.) i Grupy Radiowej Time (o 0,1 proc.).
- Grupa Radiowa Agory zanotowała zaś spadek o 6,7 proc., a rozgłośnie publicznie – o 2 proc.
Czytaj też: Powody odejścia Piotra Jaroszewskiego z Grupy Eurozet. Działa komisja antymobbingowa
Od marca Eurozet i Grupa Radiowa Agory – po tym, jak Agora stała się większościowym udziałowcem Eurozetu – funkcjonują jako Grupa Eurozet. Ich łączne cennikowe przychody z reklam w okresie styczeń-sierpień były o 1,9 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
- Wpływy radia RMF FM z reklam były o 18,7 proc. wyższe niż rok wcześniej.
- Radio Zet zmniejszyło przychody z tego tytułu o 1 proc.
- W przypadku głównych anten Polskiego Radia wzrost wpływów zanotowała radiowa Trójka (o 1,4 proc.).
- Spadek odnotowała radiowa Jedynka (o 15 proc.).
Czytaj też: Marek Twaróg: Prezydent rozgrzeszył wszystkie podłości partyjnych funkcjonariuszy
(KOZ, 30.09.2023)