Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa RMF zwiększyła przychody z reklam, a Eurozet z Grupą Radiową Agory – zmniejszył

Grupa RMF w okresie styczeń-sierpień zwiększyła przychody reklamowe o 18,9 proc. (fot. Pexels.com)

Po pierwszych ośmiu miesiącach 2023 roku cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar Media były o 6,3 proc. wyższe niż w tych samych miesiącach 2022 roku.

  • Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że Grupa RMF w okresie styczeń-sierpień zwiększyła przychody reklamowe o 18,9 proc.
  • Minimalnie w tym okresie wzrosły cennikowe wpływy z reklam Eurozetu (o 0,6 proc.) i Grupy Radiowej Time (o 0,1 proc.).
  • Grupa Radiowa Agory zanotowała zaś spadek o 6,7 proc., a rozgłośnie publicznie – o 2 proc.

Czytaj też: Powody odejścia Piotra Jaroszewskiego z Grupy Eurozet. Działa komisja antymobbingowa

Od marca Eurozet i Grupa Radiowa Agory – po tym, jak Agora stała się większościowym udziałowcem Eurozetu – funkcjonują jako Grupa Eurozet. Ich łączne cennikowe przychody z reklam w okresie styczeń-sierpień były o 1,9 proc. mniejsze niż rok wcześniej.

  • Wpływy radia RMF FM z reklam były o 18,7 proc. wyższe niż rok wcześniej.
  • Radio Zet zmniejszyło przychody z tego tytułu o 1 proc.
  • W przypadku głównych anten Polskiego Radia wzrost wpływów zanotowała radiowa Trójka (o 1,4 proc.).
  • Spadek odnotowała radiowa Jedynka (o 15 proc.).

Czytaj też: Marek Twaróg: Prezydent rozgrzeszył wszystkie podłości partyjnych funkcjonariuszy

(KOZ, 30.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.