TVN wiceliderem rynku w paśmie "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler
TVN, emitując "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler, ma 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (fot. Fokusmedia.com.pl/TVN)
Nowy sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler ogląda w TVN średnio 970 tys. widzów – o 182 tys. mniej, niż program przyciągał na początku jesiennej ramówki rok temu.
Nowe odcinki "Kuchennych rewolucji" można oglądać w TVN w czwartki o 21.35, od 7 września. Tego dnia program śledziło 783 tys. widzów (rozgrywany był wówczas mecz Polska – Wyspy Owcze w eliminacjach do Euro 2024, transmitowany w TVP 1 i TVP Sport). 14 września "Kuchenne rewolucje" gromadziły 1,06 mln widzów, a 21 września – 1,07 mln widzów.
Czytaj też: Bikini reality "Hotel Paradise" w TVN Siedem stracił 67 tys. widzów
TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje", ma średnio 9,37 proc. udziału w rynku. W grupie komercyjnej 16-49 jego udział wynosi 11,49 proc., a w grupie rozliczeniowej (20-54) – 11,23 proc.
W paśmie 21.35-22.35 TVN z 8,95 proc. udziału w rynku jest drugi za TVP 1 (14,86 proc.), a przed TVP Sport (7,36 proc.), który pokazywał w tym czasie 21 września mecz Atlanta Bergamo – Raków Częstochowa w Lidze Europy. TVN jest również wiceliderem w grupach 16-49 (11,08 proc.) i 20-54 (10,77 proc.).
We wrześniu 2022 roku "Kuchenne rewolucje" po trzech odcinkach gromadziły średnio 1,15 mln widzów.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: "Nasz nowy dom" Polsatu bez Katarzyny Dowbor z widownią poniżej 1 mln widzów
(KOZ, 30.09.2023)