Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media wygrywa przetarg mediowy TVP. Telewizja Polska przeznaczy 59 mln zł

Value Media było agencją mediową TVP w latach 2018-2022 (fot. Mateusz Grochocki/East News)

Należąca do Group One agencje mediowa Value Media wygrała przetarg Telewizji Polskiej na zakup mediów dla spółki.

W przetargu poza zwycięską agencją udział brały Sigma Bis, Fullsix Media oraz Euvic Media. TVP poinformowała, że w ciągu trwającej rok umowy zamierza przeznaczyć na usługi planowania i zakupu mediów 59 mln zł. Warto zauważyć, że przy okazji poprzedniego przetargu wydała na te działania 22 mln zł.

Czytaj też: TVP notorycznie łamie prawo, ale instytucje, które powinny ją ukarać, zostały wyłączone

Od 2022 roku TVP współpracowała z Sigma Bis. Wcześniej przez cztery lata to Value Media była odpowiedzialna za zakup powierzchni reklamowych dla telewizji. W ubiegłym roku początkowo przetarg organizowany przez TVP wygrała Value Media, jednak po złożeniu zażalenia przez Arena Media, trzecią z firm biorących udział w tamtym konkursie, TVP zdecydowała się odrzucić ofertę agencji należącej do Group One. Powodem była "rażąco niska cena" dla realizacji kampanii outdooru.

(KAP, 26.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.