Value Media wygrywa przetarg mediowy TVP. Telewizja Polska przeznaczy 59 mln zł
Value Media było agencją mediową TVP w latach 2018-2022 (fot. Mateusz Grochocki/East News)
Należąca do Group One agencje mediowa Value Media wygrała przetarg Telewizji Polskiej na zakup mediów dla spółki.
W przetargu poza zwycięską agencją udział brały Sigma Bis, Fullsix Media oraz Euvic Media. TVP poinformowała, że w ciągu trwającej rok umowy zamierza przeznaczyć na usługi planowania i zakupu mediów 59 mln zł. Warto zauważyć, że przy okazji poprzedniego przetargu wydała na te działania 22 mln zł.
Czytaj też: TVP notorycznie łamie prawo, ale instytucje, które powinny ją ukarać, zostały wyłączone
Od 2022 roku TVP współpracowała z Sigma Bis. Wcześniej przez cztery lata to Value Media była odpowiedzialna za zakup powierzchni reklamowych dla telewizji. W ubiegłym roku początkowo przetarg organizowany przez TVP wygrała Value Media, jednak po złożeniu zażalenia przez Arena Media, trzecią z firm biorących udział w tamtym konkursie, TVP zdecydowała się odrzucić ofertę agencji należącej do Group One. Powodem była "rażąco niska cena" dla realizacji kampanii outdooru.
(KAP, 26.09.2023)