Nielsen Gauge: udział streamingu na ekranach telewizorów przekroczył 7 proc.
Udział streamingu na ekranie telewizora wzrósł do 7,1 proc. z 6,9 proc. (fot. Pexels.com)
W sierpniu 2023 roku udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora przekroczył 7 proc. i wyniósł 7,1 proc. - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Udział streamingu wzrósł z 6,9 proc. (taki poziom był w lipcu 2023 roku). Kolejny miesiąc z rzędu liderem streamingu pozostaje YouTube, który zwiększył swój udział miesiąc do miesiąca z 1,9 proc. do 2 proc. Wynik Netflixa był na identycznym poziomie (1,7 proc.).
W sierpniu największy udział w oglądalności na telewizorze miała telewizja satelitarna - 34 proc. (spadek z 34,1 proc. lipcu). Na drugim miejscu znalazła się telewizja kablowa - 29,4 proc. (spadek z 30 proc.), a na trzecim telewizja naziemna - 23,2 proc. (wzrost z 22,8 proc.).
(KOZ, 21.09.2023)