Show "Ninja Warrior Polska" Polsatu stracił widzów, ale jego oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Program prowadzi Karolina Gilon, a komentatorami są Jerzy Mielewski i Łukasz "Juras" Jurkowski (fot. M. Piórko/materiały prasowe)
Ósmą edycję show "Ninja Warrior Polska" po trzech odcinkach ogląda w Polsacie średnio 553 tys. widzów, ok. 290 tys. mniej, niż początek szóstej edycji przed rokiem. Widownia programu rośnie jednak z odcinka na odcinek.
Polsat nowy sezon "Ninja Warrior Polska" pokazuje we wtorki o 20.05, od 5 września. Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 491 tys. widzów (rywalizował z meczem Polska - Dania na Mistrzostwach Europy siatkarzy w TVP 1 i Polsat Sport), drugi - 512 tys., a trzeci - 655 tys. Emitując program, stacja ma średnio 4,69 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,81 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,79 proc. w komercyjnej 16-59.
Rok temu po trzech odcinkach show notował średnio 846 tys. widzów.
Dla porównania w pierwszym półroczu Polsat miał średnio 7,23 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,9 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,76 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Program "Ninja Warrior Polska", w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, dla Polsatu produkuje Jake Vision.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 21.09.2023)
