Topnieje widownia "Temptation Island Polska" i "The Real Housewives. Żony Warszawy"
W reality show "Temptation Island Polska" pary testują swój związek na wyspie pokus (screen: YouTube/Polsat)
Pierwszy odcinek "The Real Housewives. Żony Warszawy" śledziło średnio 488 tys. widzów, a drugi 322 tys. Z kolei widownia "Temptation Island Polska" stopniała z 272 tys. do 215 tys. Oba programy są nowościami w jesiennej ramówce Polsatu.
W środę 6 września o 20.05 Polsat pokazał pierwsze wydanie "The Real Housewives. Żony Warszawy", w którym występują bogate Polki. Pierwszy odcinek miał średnio 4,22 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,74 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,91 proc. w komercyjnej 16-59 (rozliczeniowej stacji). Tydzień później było to już tylko odpowiednio 2,73 proc., 3,93 proc. i 3,58 proc.
Czytaj też: „Hotel Paradise" w TVN Siedem bez emisji w piątki. Sezon zakończy się później
Z kolei 6 września o 21.05 stacja nadała pierwszy odcinek prowadzonego przez Michała Figurskiego reality show "Temptation Island Polska", w którym pary testują swój związek na wyspie pokus. Program zanotował średnio 2,5 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,55 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,78 proc. w komercyjnej 16-59. Tydzień później było to już tylko odpowiednio 1,99 proc., 2,67 proc. i 2,6 proc.
Dla porównania, w pierwszym półroczu Polsat notował średnio 7,23 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,9 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,76 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Edward Miszczak, dyrektor programowy Telewizji Polsat, w sierpniowym wywiadzie dla Interii mówił, że "Temptation Island Polska" to marzenie wielu dyrektorów programowych. Z kolei "The Real Housewives. Żony Warszawy" określił mianem wielkiego światowego hitu, który przeszedł właściwie przez wszystkie rynki.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W TVN specjalna edycja "Milionerów". Jej uczestnicy powalczą tym razem o 2 mln złotych
(MNIE, 23.09.2023)