Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosną Player pokaże ostatni sezon serialu "Szadź" z Maciejem Stuhrem

W ostatniej serii Piotr Wolnicki (Maciej Stuhr), odbywający karę w więzieniu, będzie usilnie starać się o kasację wyroku (fot. materiały prasowe)

Trwają zdjęcia do czwartego i ostatniego sezonu serialu "Szadź". Jego premiera planowana jest w Player.pl na wiosnę przyszłego roku.

W rolach głównych widzowie ponownie zobaczą Macieja Stuhra, Aleksandrę Popławską, Jowitę Budnik, Annę Cieślak, Karolinę Gorczycę, Bartosza Gelnera oraz Piotra Trojana. Do obsady dołączą m.in. Karolina Kominek, Julia Wyszyńska, Anna Radwan, Mariusz Bonaszewski i Igor Kujawski.

Czytaj też: "Informacja zwrotna" z Arkadiuszem Jakubikiem w listopadzie w Netfliksie

W ostatniej serii Piotr Wolnicki (Maciej Stuhr), odbywający karę w więzieniu, będzie usilnie starać się o kasację wyroku. Niespodziewany zwrot akcji sprawi, że sam stanie się ofiarą.

Premiera ostatniej serii "Szadzi" planowana jest na wiosnę 2024 roku. Producentami serialu są Michał Kwieciński (Akson Studio) oraz Adrianna Przetacka (TVN Warner Bros. Discovery). Serial reżyseruje Anna Kazejak, autorem zdjęć jest Mikołaj Łebkowski. Scenariusz pod nadzorem Ewy Popiołek, Anny Gronowskiej i Adrianny Przetackiej napisał Michał Godzic. Scenografię przygotowuje Joanna Wójcik, kostiumy – Wanda Kowalska, za charakteryzację odpowiada Dariusz Krysiak, za obsadę Agnieszka Kozak. Kierownikiem produkcji jest Magdalena Badura.

"Szadź" to thriller z wątkiem kryminalnym, którego akcja rozgrywała się w Opolu. Serial zadebiutował w Playerze wiosną 2020 roku. Pierwszy sezon jesienią 2020 oglądało w TVN średnio 1,24 mln widzów, a drugi jesienią 2021 gromadził 815 tys. widzów. Od 3 września w TVN pokazywana jest trzecia seria, która miała premierę w Playerze jesienią 2022 roku.

Czytaj też: W TVN specjalna edycja "Milionerów". Jej uczestnicy powalczą tym razem o 2 mln złotych

(MNIE, 18.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.