Dyrektor marketingu Grzegorz Pocztarski odszedł z Kino Świat i wrócił do branży gier
Grzegorz Pocztarski w latach 2004-2018 pracował dla Electronic Arts Polska (fot. materiały prasowe)
Z dystrybutora filmowego Kino Świat, kontrolowanego przez Canal+, odszedł dyrektor marketingu i promocji Grzegorz Pocztarski. Wrócił do branży gier i dołączył do studia Mighty Koi jako global marketing director.
Grzegorz Pocztarski z Kino Świat związany był od końca 2021 roku. Odpowiadał za całość działań marketingowych prowadzonych przez Kino Świat. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu polskiego oddziału New Balance. W latach 2004-2018 Pocztarski pracował w Electronic Arts Polska, lokalnej filii amerykańskiego producenta oraz wydawcy gier wideo i komputerowych. Był tam odpowiedzialny m.in. za kampanie marketingowe dla serii gier "FIFA", "Need for Speed" czy "Star Wars", realizowane na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Południowej.
(KOZ, 13.09.2023)