Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Muzeum Polin poświęcona pamięci ludności getta warszawskiego

Miejskiej instalacji towarzyszy sześcioodcinkowy podcast "Jakby nas ziemia pochłonęła" (fot. Maciej Jaźwiecki/Muzeum Polin)

6 września na terenie byłego warszawskiego getta stanęła instalacja zatytułowana "Dwie strony muru" przygotowana przez Muzeum Historii Żydów Polskich Polin we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi. Ma przypominać o historii zamkniętych w getcie.

Instalacja połączona jest z premierą podcastu "Jakby nas ziemia pochłonęła" autorstwa pisarki i dziennikarki Katarzyny Kobylarczyk. Można go wysłuchać na stronie Polin.pl, w YouTube, Spotify i Apple Podcast. Link do podcastu w postaci QR kodu jest dostępny przy miejskiej instalacji.

Za ideę kreatywną kampanii i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi we współpracy z Prodigious (Publicis Groupe). Strategią mediową i planowaniem mediów zajęła się agencja Zenith, a zakupem – agencja Fabryka Marketingu.

(KAP, 07.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.