TVN 24 na czele kanałów informacyjnych. TVP Info na drugim miejscu
Pierwszy TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w sierpniu średnio 5,48 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W sierpniu liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24.
Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w sierpniu średnio 5,48 proc. udziału wobec 5,85 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 5,25 proc. (wzrost z 4,91 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) - 1,79 proc. (w dół z 1,92 proc.).
Kolejne miejsca zajęły:
- Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) - 0,85 proc. (wzrost z 0,75 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,52 proc. (spadek z 0,61 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) - 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) - 0,1 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) - 0,03 proc. (bez zmian)
- i Biznes 24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian).
Czytaj też: "Fakty" w sierpniu prowadziły wśród programów informacyjnych
W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) - z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,66 proc. udziału (spadek z 3,81 proc.), TVP Info - 2,5 proc. (2,65 proc. rok wcześniej), a Polsat News - 1,37 proc. (spadek z 1,62 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 06.09.2023)