Warner Bros. Discovery zmienia nazwę kanału Boomerang na Cartoonito tam, gdzie jeszcze tego nie zrobił
Cartoonito jest ukierunkowane na dzieci w wieku przedszkolnym
Warner Bros. Discovery od poniedziałku 4 września oficjalnie wycofał nazwę Boomerang, przemianowując kanał telewizyjny na Cartoonito w krajach nordyckich, Turcji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej. W marcu marka Boomerang została wycofana w innych krajach, także w Polsce.
Komentując rozwój wydarzeń, Vanessa Brookman, starsza wiceprezeska Warner Bros. Discovery ds. dzieci i rodziny na region EMEA, oświadczyła: "W 100. rocznicę istnienia Warners Bros. mamy wiele do świętowania, w tym wprowadzenie naszej oferty dla przedszkoli – Cartoonito – w całym regionie EMEA. Jesteśmy podekscytowani możliwością ekspansji na kraje takie jak Szwecja, Dania, Norwegia, Turcja oraz Bliski Wschód i Afryka Północna".
Czytaj też: "Barbie" oficjalnie najbardziej dochodową premierą kinową roku. 1,38 mld dol.
Cartoonito jest dostępny jako kanał telewizji płatnej na platformach powiązanych z Warner Bros. Discovery.
(MAC, 05.09.2023)