Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs RMF FM i Playboya

W czwartek rusza akcja „Dziewczyny, które budzą”: niecodzienna zabawa, przygotowana wspólnie przez RMF FM i magazyn Playboy. Zapowiada ją kampania promocyjna, prowadzona na antenie RMF FM oraz obszerny wywiad z prezenterami programu „Wstawaj, Szkoda Dnia” (zamieszczony w lutowym numerze Playboya).

„Dziewczyny, które budzą” to konkurs dla słuchaczek, w którym główną nagrodą będzie wyjątkowa sesja fotograficzna w magazynie Playboy. Wygrać może nawet pięć pięknych dziewczyn. Wszystko zależy od ostatecznego werdyktu jury, w którego skład wejdą Przemysław Skowron, Witold Lazar, Tomasz Olbratowski, Marcin Ziobro oraz silna reprezentacja magazynu Playboy. W akcji może wziąć udział każda pełnoletnia słuchaczka, która prawidłowo wyśle swoje zgłoszenie. Wystarczy od 29 stycznia wejść na specjalnie przygotowaną na tę okazję stronę internetową, którą będzie można znaleźć na www.rmf.fm, zapoznać się regulaminem zabawy, a potem przesłać swoje zdjęcia: portretowe oraz całej sylwetki w bikini (wraz z danymi osobowymi i szczegółowymi wymiarami). Już na tym etapie nastąpi wstępna ocena nadsyłanych zgłoszeń.. Kandydatki zostaną także poproszone o wypełnienie nietypowych ankiet, które pomogą jury w podejmowaniu decyzji. Termin nadsyłania fotografii minie ostatecznie 20 lutego. Potem rozpoczną się wspólne obrady RMF FM i magazynu Playboy. Komisja sędziowska swoją decyzję ogłosi na początku marca.

(KRP, 25.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.