Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sekielscy od 4 września uruchomią codzienne "Studio wyborcze”. Ciekawi prowadzący

"Studio wyborcze” ma nadawać do zakończenia wyborów parlamentarnych (fot. materiały prasowe)

Od 4 września na kanale Sekielski Brothers Studio w serwisie YouTube pojawi się program "Studio wyborcze". Codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 21 ma być tam nadawany program na żywo. Prowadzący zaproszą do rozmowy polityków, ekspertów i komentatorów. Liczą też na interakcję i pytania od widzów.

- "Studio wyborcze" wystartuje 4 września i będzie nadawać do wyborów. Zwieńczeniem całego cyklu ma być "Wieczór wyborczy". 15 października przygotujemy kilkugodzinny program na żywo - zapowiada Marek Sekielski z Sekielski Brothers Studio. - Nie zamierzamy konkurować z telewizyjnymi programami przedwyborczymi, ale to nie będzie kolejny, klasyczny program publicystyczny, jakie znamy z telewizji. Stawiamy na bezkompromisowość i zadawanie politykom ostrych pytań - tłumaczy.

Gospodarzami programu będą dziennikarze i komentatorzy. Jednym z nich ma być Tomasz Sekielski, redaktor naczelny "Newsweek Polska”, twórca Sekielski Brothers Studio, autor głośnych filmów dokumentalnych.

Program poprowadzi też Beata Grabarczyk, związana z mediami od ponad 30 lat. Pracowała m.in. w "Wydarzeniach" Polsatu, Polskim Radiu, Radiu Zet i RMF FM. Współpracuje z Radiem Nowy Świat.

Wśród prowadzących znajdzie się Karolina Opolska, zastępczyni kierownika katedry dziennikarstwa i nowych Mediów w Collegium Civitas. Wcześniej pracowała w Onecie i Tok FM. Obecnie podcasterka związana z Sekielski Brothers Studio i NaTemat.pl.

W "Studiu wyborczym" będzie można zobaczyć również Jakuba Bierzyńskiego, prezesa domu mediowego OMD, a także jednego z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Kantar Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Bierzyński to też socjolog, przedsiębiorca, inwestor i publicysta.

Projekt Sekielski Brothers Studio został uruchomiony przez Tomasza i Marka Sekielskich w styczniu 2021 roku.

(MAK, 01.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.