Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Siedem bez codziennego serialu. "To trudne do udźwignięcia finansowo"

Ostatnio Siódemka pokazywała "Papiery na szczęście" (fot. Piotr Molęcki/East News)

TVN Warner Bros. Discovery rezygnuje z produkowania codziennego serialu dla TVN Siedem.

– Okazało się, że jest to trudne do udźwignięcia finansowo dla takiego kanału jak Siódemka, zwłaszcza teraz, gdy produkcje fabularne są coraz droższe – mówi Bogdan Czaja, group vice president – programming & operations w TVN Warner Bros. Discovery. – Przy wynikach, jakie miała na początku "Brzydula", było to jeszcze do sfinansowania – dodaje.

Czytaj też: Kolejny sezon z transmisjami skoków narciarskich na otwartej antenie TVN

TVN Siedem do czerwca 2023 roku emitował serial obyczajowy "Papiery na szczęście", który zimą i wiosną śledziło średnio 162 tys. widzów. "Papiery na szczęście" we wrześniu 2021 roku zastąpiły w ramówce TVN Siedem poprzedni serial stacji "Zakochani po uszy", który był nadawany od stycznia 2019 roku.

Z kolei od października 2020 do maja 2022 oglądać można było jeszcze "Brzydulę" – w ostatnim sezonie zimowo-wiosennym produkcja przyciągała średnio 308 tys. widzów. Z kolei w sezonie 2020/2021 telenowelę oglądało średnio 805 tys. widzów (dane Nielsen Media). 

W jesiennej ramówce TVN Siedem umieści siódmy sezon programu typu bikini reality "Hotel Paradise", w który samotne osoby poszukują swojej drugiej połowy. Program oglądać będzie można w dni powszednie o 20, od 28 sierpnia.

Czytaj też: Większość w KRRiT nadal nie chce zająć się sprawą przedłużenia koncesji TVN

(KOZ, 26.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.