Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ceny spotów wyborczych w ofercie Polsat Media dochodzą do 37,7 tys. zł

Spoty można zakupić m.in. w głównym Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 (fot. Pixabay.com)

Biuro reklamy Polsat Media ruszyło ze sprzedażą audycji i materiałów wyborczych. Ceny spotów dochodzą do 37,7 tys. zł.

Płatne spoty wyborcze będą emitowane od początku września w głównym Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 (Grupa Polsat Plus), TV Puls, Puls 2 (Telewizja Puls), Telewizji WP (Wirtualna Polska Media), Telewizji wPolsce.pl (Fratria) i serwisach z oferty Polsat Media Online.

Nadawcy telewizyjni i wydawcy serwisów internetowych zastrzegają sobie prawo do kolaudacji materiałów emisyjnych oraz podjęcia decyzji o przekazaniu ich do emisji.

Czytaj też: Maciej Stuhr poprowadzi jesienną nowość TVN

We wrześniu w głównym Polsacie najdroższe półminutowe spoty wyborcze kosztują 37,7 tys. zł (przy "Letniej Klinice Skeczów Męczących" oraz "Kabarecie na żywo. Młodzi i moralni"). W Polsat News ceny dochodzą do 2,2 tys. (przy "Raporcie dnia"), w Wydarzeniach 24 - do 800 zł (przy serwisach informacyjnych), w TV Puls - do 5,7 tys. zł (przy filmach), w Puls 2 - do 5,7 tys. zł (przy kabaretach), w Telewizji WP - do 2,7 tys. zł (przy kabaretach), a w Telewizji wPolsce.pl - do 300 zł (przy  programach publicystycznych).

Przy poprzednich wyborach parlamentarnych najdroższe wrześniowe spoty w Polsacie kosztowały 36,2 tys. zł.

(MNIE, 24.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.