Ceny spotów wyborczych w ofercie Polsat Media dochodzą do 37,7 tys. zł
Spoty można zakupić m.in. w głównym Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 (fot. Pixabay.com)
Biuro reklamy Polsat Media ruszyło ze sprzedażą audycji i materiałów wyborczych. Ceny spotów dochodzą do 37,7 tys. zł.
Płatne spoty wyborcze będą emitowane od początku września w głównym Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 (Grupa Polsat Plus), TV Puls, Puls 2 (Telewizja Puls), Telewizji WP (Wirtualna Polska Media), Telewizji wPolsce.pl (Fratria) i serwisach z oferty Polsat Media Online.
Nadawcy telewizyjni i wydawcy serwisów internetowych zastrzegają sobie prawo do kolaudacji materiałów emisyjnych oraz podjęcia decyzji o przekazaniu ich do emisji.
Czytaj też: Maciej Stuhr poprowadzi jesienną nowość TVN
We wrześniu w głównym Polsacie najdroższe półminutowe spoty wyborcze kosztują 37,7 tys. zł (przy "Letniej Klinice Skeczów Męczących" oraz "Kabarecie na żywo. Młodzi i moralni"). W Polsat News ceny dochodzą do 2,2 tys. (przy "Raporcie dnia"), w Wydarzeniach 24 - do 800 zł (przy serwisach informacyjnych), w TV Puls - do 5,7 tys. zł (przy filmach), w Puls 2 - do 5,7 tys. zł (przy kabaretach), w Telewizji WP - do 2,7 tys. zł (przy kabaretach), a w Telewizji wPolsce.pl - do 300 zł (przy programach publicystycznych).
Przy poprzednich wyborach parlamentarnych najdroższe wrześniowe spoty w Polsacie kosztowały 36,2 tys. zł.
(MNIE, 24.08.2023)