We wrześniowym cenniku Polsatu najdroższe są kabarety. Nawet 105 tys. złotych
Najdroższe spoty wokół programu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" kosztują 99,8 tys. zł (screen: Polsat.pl)
"Letnia Klinika Skeczów Męczących" i "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" są najwyżej wyceniane w cenniku reklamowym Polsatu na wrzesień.
Za 30-sekundowy spot przy "Letniej Klinice Skeczów Męczących", emitowanej 3 września o 20, trzeba zapłacić nawet 105,1 tys. zł (wzrost o 15 proc.). Nieco mniej – 99,8 tys. zł – kosztują najdroższe spoty wokół programu "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" (w niedziele o 20) – to o 9,3 proc. więcej, niż we wrześniu 2022.
Czytaj też: "Fakty" najdroższe we wrześniowym cenniku TVN. Ceny dochodzą do 84,2 tys. zł
Wysoko wyceniane są też reklamy przy głównych "Wydarzeniach" – do 92,4 tys. zł (26,6 proc. w górę), "Pogodzie" po "Wydarzeniach" – do 88 tys. zł (33,3 proc. więcej) i "Pierwszej miłości" – też do 88 tys. zł (18,8 proc. więcej).
(MNIE, 23.08.2023)