Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jesienna edycja "The Voice of Poland" w TVP 2 ze zmienionymi zasadami

Odcinki na żywo będzie współprowadził Aleksander Sikora (fot. Paweł Wodzyński/East News)

14. edycja "The Voice of Poland" w TVP 2 będzie nadawana w zmodyfikowanej formule. Jednym z prowadzących odcinki na żywo będzie Aleksander Sikora.

Podczas przesłuchań w ciemno, pierwszego etapu programu, trenerzy będą budować 15-osobowe drużyny (zamiast 12-osobowych). Dodatkowo będą mogli użyć przycisku blokada dopiero po zakończeniu występu uczestnika, eliminując tym samym innego trenera z walki o niego.

Ponadto w bitwach wszyscy trenerzy podzielą swoje 15-osobowe drużyny na tria (dotychczas były to duety). Każdy tercet zaśpiewa już w trakcie warsztatów muzycznych, a trener zdecyduje, który z uczestników pożegna się z programem. Dwie pozostałe osoby wystąpią w studiu. Nie będzie już tzw. kradzieży, czyli przejmowania przez trenerów przegrywających uczestników z innej drużyny.

Dotychczas u boku Tomasza Kammela program prowadziła Małgorzata Tomaszewska. W związku z jej ciążą przez większość edycji gospodarzem będzie sam Kammel. Z kolei w odcinkach na żywo będzie mu towarzyszył Aleksander Sikora, znany już z kulis programu.

Zwycięzcę bez zmian wybiorą widzowie w głosowaniu SMS. Trenerami nadal będą: Justyna Steczkowska, Lanberry, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron.

Nowa edycja będzie nadawana od 2 września, bez zmian w soboty o 20.

Według Nielsen Media 13. edycja "The Voice of Poland" przyciągała jesienią 2022 do TVP 2 średnio 1,61 mln widzów - o ok. 170 tys. mniej, niż rok wcześniej.

(MNIE, 21.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.