Ad Meritum proponuje pakiet reklamowy w tytułach motoryzacyjnych
Meritum Moto to pakiet reklamowy w pismach motoryzacyjnych, które w styczniu dołączyły do portfolio domu sprzedaży prasy Ad Meritum.
W skład pakietu wchodzi osiem tytułów: ”Giełda Samochodowa” (Agencja Akwizycji Commercial Travellers Przemysław P. Kowalski) – ukazuje się we wtorki i piątki w nakładzie 38 tys. egz., ”Auto Market Truck” (ten sam wydawca) - tygodnik o nakładzie 30 tys. egz., ”AutoBit” (Trader.com Polska) - tygodnik o nakładzie 31 tys. egz., docierający do mieszkańców woj. śląskiego, podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego, ”Biznes Truck” (Trader.com) - dwutygodnik o nakładzie 25 tys. egz., ”AutoBiznes” (Trader.com) - tygodnik motoryzacyjny o nakładzie 24 tys. egz., ukazujący się w woj. lubelskim, łódzkim i mazowieckim, ”Auto Giełda Małopolska” (Stymar) – tygodnik o nakładzie 20 tys. egz. ukazujący się w woj. małopolskim, ”Auto Giełda Górnośląska” (Stymar) - tygodnik o nakładzie 8,3 tys. egz. ukazujący się w woj. opolskim i śląskim oraz ”Auto Giełda Dolnośląska” (Stymar) – ukazuje się trzy razy w tygodniu, nakład 43 tys. egz. na terenie woj. dolnośląskiego, lubuskiego i opolskiego. Pakiet oferuje dotarcie do mężczyzn w wieku 25-55 lat szukających możliwości finansowania zakupu i ubezpieczenia samochodu, posiadających firmy przewozowe lub zawodowo związanych z transportem. Za pakiet reklam jednostronicowych we wszystkich tytułach reklamodawca zapłaci 50,4 tys. zł netto. Wykupienie każdej ze stron odrębnie kosztowałoby 19,6 tys. zł więcej. Ad Meritum chce wkrótce zaproponować klientom m.in. pakiet Meritum Lifestyle i Meritum Młodzi.(AW, 24.01.2007)
