Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ad Meritum proponuje pakiet reklamowy w tytułach motoryzacyjnych

Meritum Moto to pakiet reklamowy w pismach motoryzacyjnych, które w styczniu dołączyły do portfolio domu sprzedaży prasy Ad Meritum.

W skład pakietu wchodzi osiem tytułów: ”Giełda Samochodowa” (Agencja Akwizycji Commercial Travellers Przemysław P. Kowalski) – ukazuje się we wtorki i piątki w nakładzie 38 tys. egz., ”Auto Market Truck” (ten sam wydawca) - tygodnik o nakładzie 30 tys. egz., ”AutoBit” (Trader.com Polska) - tygodnik o nakładzie 31 tys. egz., docierający do mieszkańców woj. śląskiego, podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego, ”Biznes Truck” (Trader.com) - dwutygodnik o nakładzie 25 tys. egz., ”AutoBiznes” (Trader.com) - tygodnik motoryzacyjny o nakładzie 24 tys. egz., ukazujący się w woj. lubelskim, łódzkim i mazowieckim, ”Auto Giełda Małopolska” (Stymar) – tygodnik o nakładzie 20 tys. egz. ukazujący się w woj. małopolskim, ”Auto Giełda Górnośląska” (Stymar) - tygodnik o nakładzie 8,3 tys. egz. ukazujący się w woj. opolskim i śląskim oraz ”Auto Giełda Dolnośląska” (Stymar) – ukazuje się trzy razy w tygodniu, nakład 43 tys. egz. na terenie woj. dolnośląskiego, lubuskiego i opolskiego. Pakiet oferuje dotarcie do mężczyzn w wieku 25-55 lat szukających możliwości finansowania zakupu i ubezpieczenia samochodu, posiadających firmy przewozowe lub zawodowo związanych z transportem. Za pakiet reklam jednostronicowych we wszystkich tytułach reklamodawca zapłaci 50,4 tys. zł netto. Wykupienie każdej ze stron odrębnie kosztowałoby 19,6 tys. zł więcej. Ad Meritum chce wkrótce zaproponować klientom m.in. pakiet Meritum Lifestyle i Meritum Młodzi.

(AW, 24.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.