Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma X, wcześniejszy Twitter, zamyka działalność reklamową kont promowanych

Linda Yaccarino, odkąd 5 czerwca została CEO stara się poprawić relacje platformy z reklamodawcami (fot. Wikimedia Commons/Viva Media)

Platforma X, wcześniej znana jako Twitter, nie będzie już pozwalać reklamodawcom na promowanie kont na swojej osi czasu w celu przyciągnięcia nowych obserwujących.

Promowane konta lub reklamy "Follower Objective" generują dla X ponad 100 mln dol. globalnych przychodów rocznie. Poinformował o tym serwis Axios.

Czytaj też: Musk z Zuckerbergiem mają walczyć we Włoszech. Ale nie w rzymskim Koloseum

Reklamodawcy w dużej mierze polegają na promowanych reklamach. Starają się rozwijać działania na platformie i kierować reklamy do określonych odbiorców.

CEO firmy Linda Yaccarino, była szefowa reklamy w NBCUniversal, próbuje zmienić wizerunek firmy, odkąd 5 czerwca została dyrektorką generalną. Jej działania mają spowodować powrót tych reklamodawców, którzy opuścili platformę po zmianach wprowadzonych przez Elona Muska przeprowadzonych od października ubiegłego roku, kiedy przejął Twitter za 44 mld dol.

Czytaj też: Użytkownicy przekonują się do pozyskiwania informacji z ChatGPT. Nawet gdy są one fałszywe

(MAC, 16.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.