Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

The New York Times pobił rekord przychodów i ma już prawie 10 mln subskrypcji

The New York Times biznesowo wciąż pnie się w górę (fot. Wikimedia Commons/Kailash U)

The New York Times poinformował o rekordowych przychodach w drugim kwartale 2023 roku - osiągnął 590,9 mln dol. Rok do roku to wzrost o 6,3 proc. Pozyskano ok. 180 tys. nowych abonentów usług cyfrowych, dzięki czemu ich łączna liczba wynosi już prawie 10 mln.

Firma odnotowała w tym okresie zysk operacyjny w wysokości 92,2 mln dol. - więcej w porównaniu z 76,2 mln dol. w tym samym okresie ubiegłego roku. 

Przychody z subskrypcji cyfrowych i drukowanych wyniosły 409,6 mln dol., co oznacza wzrost o 6,8 proc. Przychody z reklam cyfrowych wzrosły w drugim kwartale o 6,5 proc., do 73,8 mln dol., podczas gdy z reklam drukowanych spadły o 8,6 proc., do 44 mln dol.

Na koniec czerwca The New York Times miał ok. 9,88 mln abonentów w wersji drukowanej i cyfrowej, z czego 9,19 mln to abonenci wyłącznie cyfrowi (doszło 780 tys.).

Meredith Kopit Levien, prezeska i dyrektorka generalna koncernu, napisała w oświadczeniu, że ponad jedna trzecia z prawie 10 milionów subskrybuje więcej niż jeden produkt Timesa. Firma oferuje teraz główny pakiet informacyjny (gazeta plus internet), a także serwisy Cooking, Games, Wirecutter i The Athletic. Ponad połowa nowych abonentów cyfrowych dodanych w ostatnim kwartale subskrybowała wszystkie oferowane produkty.

The Athletic, sportowy serwis informacyjny, który został kupiony za 550 mln dol. na początku 2022 roku, stracił w tym kwartale 7,8 mln dol., w porównaniu ze stratą 12,6 mln dol. w tym samym okresie ubiegłego roku. W tym czasie jego przychody wzrosły o ponad 55 proc., do 30,4 mln dol. Przychody z reklam wzrosły ponaddwukrotnie, do 5,4 mln dol. 

Pod koniec kwartału istniało ponad 3,6 mln abonentów z samodzielną subskrypcją The Athletic lub z dostępem do strony sportowej poprzez subskrypcję pakietu The New York Times. W zeszłym miesiącu poinformowano, że rozwiązana zostanie redakcja sportowa NYT, a w zamian więcej relacji sportowych pochodzić będzie z The Athletic.

(MAC, 09.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.