Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spółka produkująca talk-show Krzysztofa Ibisza znów zakończyła rok na minusie

Program "Demakijaż", który prowadzi Krzysztof Ibisz, jest nadawany w Polsat Cafe (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Spółka 2T Vision Promotion, producent m.in. talk-show Krzysztofa Ibisza "Demakijaż" dla Polsat Cafe, w 2022 roku zanotowała 164 tys. zł straty netto przy 993 tys. zł przychodów ze sprzedaży.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży były o 15,5 proc. wyższe niż w 2021 roku.

Czytaj też: Program z Mateuszem Gesslerem i dwa nowe seriale jesienią w TV 4

Koszty działalności operacyjnej to 1,15 mln zł – wzrosły o 17,5 proc. Na wynagrodzenia wydano 327 tys. zł, o 5,8 proc. mniej. Zatrudniano średnio dwie osoby (bez zmian).

Firma miała 164 tys. zł straty netto (37,4 proc. więcej), co zostanie pokryte z przyszłych zysków.

Spółka 2T Vision Promotion jest kontrolowana przez Lenę Urbańską i Łukasza Urbańskiego.

Czytaj też: Polsat pracuje nad programem śniadaniowym. Miszczak liczy na premierę wiosną

(MNIE, 12.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.