Spółka produkująca talk-show Krzysztofa Ibisza znów zakończyła rok na minusie
Program "Demakijaż", który prowadzi Krzysztof Ibisz, jest nadawany w Polsat Cafe (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Spółka 2T Vision Promotion, producent m.in. talk-show Krzysztofa Ibisza "Demakijaż" dla Polsat Cafe, w 2022 roku zanotowała 164 tys. zł straty netto przy 993 tys. zł przychodów ze sprzedaży.
Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży były o 15,5 proc. wyższe niż w 2021 roku.
Czytaj też: Program z Mateuszem Gesslerem i dwa nowe seriale jesienią w TV 4
Koszty działalności operacyjnej to 1,15 mln zł – wzrosły o 17,5 proc. Na wynagrodzenia wydano 327 tys. zł, o 5,8 proc. mniej. Zatrudniano średnio dwie osoby (bez zmian).
Firma miała 164 tys. zł straty netto (37,4 proc. więcej), co zostanie pokryte z przyszłych zysków.
Spółka 2T Vision Promotion jest kontrolowana przez Lenę Urbańską i Łukasza Urbańskiego.
Czytaj też: Polsat pracuje nad programem śniadaniowym. Miszczak liczy na premierę wiosną
(MNIE, 12.08.2023)