Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Resort rodziny wydał 100 tys. zł na zakup czasu antenowego w telewizji o. Rydzyka

Rządowe resorty wciąż kupują czas antenowy w Telewizji Trwam (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Prawie 100 tys. zł Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej przeznaczyło w pierwszym półroczu tego roku na zakup czasu antenowego w Telewizji Trwam – wynika z odpowiedzi na interpelację posłanki na Sejm Hanny Gill-Piątek (niezrzeszona).

Resort rodziny i polityki społecznej w okresie od stycznia do czerwca br. zawarł  z Fundacją Lux Veritatis dwie umowy na wykup czasu antenowego.

Czytaj też: "Wybory 2023" na portalu i.pl należącym do Polska Press. Propagandy nie da się ukryć

Pierwsza z nich dotyczyła kampanii informacyjno-edukacyjnej "Rząd blisko seniorów". Została zrealizowana w terminie 16 marca – 16 kwietnia 2023 roku. Z tego tytułu Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej zapłaciło fundacji o. Tadeusza Rydzyka 49 569 zł.

Kolejna umowa, na kwotę 49 938 zł, dotyczyła kampanii informacyjno-promocyjnej "Rząd blisko rodzin". Została zrealizowana w dniach 11 maja – 12 czerwca br.

Jak informowaliśmy w "Presserwisie", na zakup czasu antenowego i emisje spotów w Telewizji Trwam kancelaria premiera i podległe mu ministerstwa wydały w latach 2021-2022 przeszło 3,5 mln zł.

Z danych Nielsen Media udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji  wynika, że w 2022 roku udział naziemnej TV Trwam w widowni telewizyjnej wyniósł 0,42 proc.

Czytaj też: Zmiana na stanowisku rzecznika małopolskiej policji. Powodem ma być sprawa pani Joanny

(JF, 07.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.