Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma producencka Vision House Productions zwiększyła przychody ze sprzedaży o 49 proc.

Firma odpowiada za castingi i postprodukcję programu "Sanatorium miłości" dla TVP 1 (fot. materiały prasowe)

Spółka Vision House Productions, producent programów m.in. dla TVP, w 2022 roku zanotowała 935 tys. zł zysku netto przy 6,1 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że po uwzględnieniu zmiany stanu produktów (zwiększenie o 38 tys. zł) w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży i zrównane z nimi były o 49,2 proc. wyższe niż w 2021 roku.

Koszty działalności operacyjnej to 4,9 mln zł - poszły w górę o 16,5 proc. Na wynagrodzenia wydano 1,6 mln zł, o 10,8 proc. mniej. Na koniec roku zatrudniano trzy osoby (bez zmian).

Firma miała 935 tys. zł zysku netto (437 proc. w górę) wobec 174 tys. zł zysku rok wcześniej. Zysk z 2022 przeznaczono na kapitał zapasowy.

Wspólnikami spółki są: Krzysztof Dzięciołowski, Justyna Rutkowska, Łukasz Bluszcz, Dominika Żurawska-Padée i Agata Jujeczka.

Vision House Productions współprodukuje m.in. cykl "Dolny Śląsk. Zaginione skarby" dla History Channel, program "Jak smakuje Polska" dla TVP HD, odpowiada też częściowo za realizację programu "Sanatorium miłości" dla TVP 1 (np. za castingi i postprodukcję). Przygotowuje ponadto materiały newsowe z Polski m.in. dla BBC World Service i Al Jazeera.

(MNIE, 03.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.