Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Marsz Niepodległości uruchomiło nowy kanał na YouTube

Nowy kanał Media Narodowe nie cieszy się popularnością, stary został zamknięty w lutym za naruszenie reguł YouTube (screen: YouTube/Media Narodowe)

Narodowcy ze Stowarzyszenia Marsz Niepodległości uruchomili nowy kanał na YouTube - Media Narodowe. Poprzedni został usunięty przez serwis w lutym br.

Poprzedni kanał Mediów Narodowych miał ponad 250 tys. subskrybentów. Najpierw został zablokowany, a następnie usunięty z należącego do Google serwisu YouTube. Narodowcy sugerowali, że stało się tak dlatego, bo "Nie wszystkim podoba się fakt, że Media Narodowe od początku wojny stanęły po stronie Ukrainy". Wcześniej jednak w Mediach Narodowych często można było usłyszeć słowa uznania wobec np. białoruskiego reżimu Aleksandra Łukaszenki.

Biuro prasowe Google tłumaczyło, że kanał Mediów Narodowych naruszył wytyczne serwisu YouTube, publikując niedozwolone treści, za co otrzymał ostrzeżenie. "Spowodowało to zawieszenie uprawnień kanału do publikowania treści. Podczas tego zawieszenia kanał próbował obejść egzekwowanie zasad, używając innego, w wyniku czego oba zostały zamknięte" - wyjaśniał koncern.

Stowarzyszenie Marsz Niepodległości zapewnia, że trwają rozmowy w sprawie przywrócenia "starego” kanału Mediów Narodowych.

Pierwsze materiały, jakie Media Narodowe umieściły na swoim nowym kanale, to relacja z kieleckiego Marszu Milczenia upamiętniającego ofiary Rzezi Wołyńskiej i wywiad z Bartoszem Malewskim, prezesem Stowarzyszenia Marsz Niepodległości. Nowy kanał Media Narodowe do wczoraj wieczorem zdobył zaledwie 25 subskrybentów.

(MAK, 20.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.