Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 obronił pozycję lidera wśród kanałów sportowych

Liderujący Eurosport 1 pokazywał m.in. turniej Roland Garros, który wygrała Iga Świątek (fot. materiały prasowe)

Eurosport 1 w pierwszym półroczu był liderem wśród kanałów sportowych, notując prawie taki sam wynik, jak w pierwszym półroczu 2022 roku.

Pierwszy Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) w pierwszym półroczu 2023 wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia miał średnio 0,84 proc. udziału (spadek z 0,85 proc.). Drugi był naziemny TVP Sport (Telewizja Polska), który zanotował 0,81 proc. udziału wobec 0,7 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: Z powodu awarii kodowania multipleksu TVN 24 był dostępny za darmo drogą naziemną

Kolejne miejsca zajęły:

  • Polsat Sport (Grupa Polsat Plus) – 0,53 proc. (wzrost z 0,48 proc.),
  • Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,18 proc. (wzrost z 0,17 proc.),
  • Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,16 proc. (spadek z 0,2 proc.),
  • Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,15 proc. (bez zmian),
  • Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,15 proc. (wzrost z 0,14 proc.),
  • Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) – 0,11 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
  • Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,07 proc. (wzrost z 0,06 proc.)
  • i Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,07 proc. (rok temu nie był monitorowany).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVP Sport – 0,68 proc. (wzrost z 0,59 proc.), a następnie znalazły się Eurosport 1 – 0,61 proc. (wzrost z 0,6 proc.) i Polsat Sport – 0,35 proc. (w górę z 0,33 proc.).

Z kolei w samym czerwcu pierwszy był TVP Sport – 1,4 proc. (wzrost z 1,1 proc.), przed Eurosport 1 – 0,99 proc. (wzrost z 0,62 proc.) i Polsat Sport – 0,92 proc. (spadek z 0,99 proc.). TVP Sport był w tym miesiącu liderem także w grupie komercyjnej 16-59 – 1,14 proc. (wzrost z 0,96 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Coraz więcej Anny Popek w TVP. Wraca do "W kontrze" w TVP Info i zastąpi Jakimowicza

(MNIE, 16.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.