Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent "Ślubu od pierwszego wejrzenia" dla TVN w 2022 roku miał ponad 6 mln zł zysku

Firma produkuje m.in. "Ślub od pierwszego wejrzenia", w którym nieznające się osoby biorą ze sobą ślub (fot. Pixabay.com)

Spółka Earlgrey, producent programów telewizyjnych, np. "Ślubu od pierwszego wejrzenia" dla TVN, w 2022 roku zanotowała 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 6,03 mln zł zysku netto.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody netto spółki ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów były o 71,7 proc. wyższe niż w 2021.

Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów to 2,96 mln zł – poszły w górę o 72,7 proc. Koszty wynagrodzeń spadły o 29,8 proc., do 1,2 mln zł. Tak jak rok wcześniej nie zatrudniano osób na etatach.

Czytaj też: Serial "Lipowo. Zmowa milczenia" zadebiutuje w Player.pl 18 sierpnia

Firma wypracowała zysk netto 6,03 mln zł (67,4 proc. większy niż w 2021). Przeznaczono go na kapitał zapasowy.

Wspólnikami spółki Earlgrey są Grzegorz Madej (35 proc. udziałów), Eliza Kowalewska (35 proc.) i Paulina Sobucka-Kalata (30 proc.).

"W 2022 roku spółka produkowała cztery seriale telewizyjne: siódmy, ósmy i dziewiąty sezon paradokumentalnego serialu »Ślub od pierwszego wejrzenia« oraz serialu o tematyce kulinarnej »Michel Moran« (»10 wizyt Michela Morana« dla TTV – przyp. red.). Przygotowała również na zlecenie TVN S.A. dokumentację do audycji telewizyjnej" – podano w sprawozdaniu.

Według Nielsen Media jesienią 2022 ósmą edycję reality show "Ślub od pierwszego wejrzenia" oglądało w TVN średnio 1,02 mln widzów, a siódmą, wiosną 2022 – średnio 994 tys. osób.

Czytaj też: Prezenterka i stylistka Malwina Wędzikowska poprowadzi "The Traitors" w TVN

(MNIE, 15.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.