Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise
Obecnie Reprise zatrudnia w Polsce ok. 80 specjalistów (na zdjęciu: Paweł Sikora, Aleksander Mroczek, Karolina Kusy, Michał Kwapisz - fot. materiały prasowe)
W agencji Reprise powstały dwa zespoły: performance strategy, którym kieruje Aleksander Mroczek, oraz social commerce, utworzony w ramach działu e-commerce, zarządzany przez Michała Kwapisza.
W agencji digitalowej należącej do IPG Mediabrands doszło jednocześnie do awansów. Paweł Sikora awansował na SEO director, Karolina Kusy została head of SEM, Aleksander Mroczek jest performance strategy director, a Michał Kwapisz head of e-commerce.
Paweł Sikora, który wcześniej pełnił rolę head of SEO, odpowiada za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania z obszaru SEO dla klientów bezpośrednich Reprise oraz klientów Initiative i UM.
Aleksander Mroczek odpowiada za tworzenie skutecznych strategii działań performance dla klientów agencji w Polsce i regionie EMEA. Z Reprise jest związany od 2018 roku, wcześniej odpowiadał za obszar biddable media.
Karolina Kusy, dotychczas biddable hub lead, zarządza obecnie 20-osobowym zespołem realizującym projekty dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. Lego, Johnson & Johnson, Dyson, Europejski Fundusz Leasingowy czy Dr.Schar.
Michał Kwapisz pozostaje na stanowisku head of eCommerce, ale poszerza obszar odpowiedzialności. W strukturze zarządzanego przez niego zespołu e-commerce powstał zespół social commerce, łączący kompetencje paid social i commerce.
(KAP, 12.07.2023)