Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świrski protestuje przeciwko odwołaniu z KRRiT  |  Radio PiK wycofało patronat  |  Wydawcy cierpią na wprowadzeniu przez Google funkcji AI Overviews  |  Hogarth Polska  |  Spółka Grupy Polsat Plus z mniejszym zyskiem  |  Koncesja kanału Zoom TV  |  Uczestnicy jubileuszowej edycji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Finanse nadawcy Silver TV  |  Oglądalność programu Przemysława Szubartowicza w Polsat News  |  Sweet.tv ma trzy kolejne kanały FAST  |  Mecze PKO BP Ekstraklasy za granicą  |  Polska Izba Druku  |  Ukazał się nowy dwumiesięcznik  |  Zenith z większymi przychodami i zyskiem  |  24/7 Communication  |  Warszawski MSN potrzebuje agencji  |  DogFilm wyprodukuje spoty  |  Warner Bros. Discovery będzie emitować swoje treści na DAZN Italia  |  Netflix współpracuje z MDC Group i będzie obecny w arabskim serwisie Shahid  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise

Obecnie Reprise zatrudnia w Polsce ok. 80 specjalistów (na zdjęciu: Paweł Sikora, Aleksander Mroczek, Karolina Kusy, Michał Kwapisz - fot. materiały prasowe)

W agencji Reprise powstały dwa zespoły: performance strategy, którym kieruje Aleksander Mroczek, oraz social commerce, utworzony w ramach działu e-commerce, zarządzany przez Michała Kwapisza.

W agencji digitalowej należącej do IPG Mediabrands doszło jednocześnie do awansów. Paweł Sikora awansował na SEO director, Karolina Kusy została head of SEM, Aleksander Mroczek jest performance strategy director, a Michał Kwapisz head of e-commerce.

Paweł Sikora, który wcześniej pełnił rolę head of SEO, odpowiada za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania z obszaru SEO dla klientów bezpośrednich Reprise oraz klientów Initiative i UM.

Aleksander Mroczek odpowiada za tworzenie skutecznych strategii działań performance dla klientów agencji w Polsce i regionie EMEA. Z Reprise jest związany od 2018 roku, wcześniej odpowiadał za obszar biddable media.

Karolina Kusy, dotychczas biddable hub lead, zarządza obecnie 20-osobowym zespołem realizującym projekty dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. Lego, Johnson & Johnson, Dyson, Europejski Fundusz Leasingowy czy Dr.Schar.

Michał Kwapisz pozostaje na stanowisku head of eCommerce, ale poszerza obszar odpowiedzialności. W strukturze zarządzanego przez niego zespołu e-commerce powstał zespół social commerce, łączący kompetencje paid social i commerce.

(KAP, 12.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.