Dorota Rakowska została szefową marketingu w Huawei CBG Polska
Dorota Rakowska dołączyła do Huawei CBG Polska w funkcji head of PR w czerwcu 2022 roku (fot. materiały prasowe)
Dorota Rakowska przejęła obowiązki marketing director w Huawei CBG Polska. Kieruje zespołem marketingu oraz odpowiada za komunikację i działania digitalowe. W związku ze zmianami funkcję dyrektora ds. PR w Huawei CBG przejął Jarosław Bukowski.
Do Huawei CBG Polska w funkcji head of PR dołączyła w czerwcu 2022 roku, a od października była pełniącą obowiązki marketing director. Przed dołączeniem do firmy prowadziła wiele różnorodnych projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics czy zastępczynią dyrektora komunikacji w Orange Polska. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz w zespołach sprzedaży.
Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkinią jury Effie Awards Europe.
(AMS, 10.07.2023)