Karol Kłos z Eurozetu dyrektorem rozwoju produktu Grupy Radiowej Time

Karol Kłos jest wieloletnim menedżerem Eurozetu (fot. materiały prasowe)
Karol Kłos, dotychczasowy dyrektor rozwoju sprzedaży i badań w Eurozecie, dołączył do Grupy Radiowej Time (Grupa ZPR Media).
Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju produktu. Odpowiadać będzie za wsparcie rozwoju marek radiowych i oferty handlowej.
Karol Kłos w Eurozecie pracował od grudnia 2014 roku. Wcześniej był związany z firmą w latach 2000-2010 jako specjalista i szef trade marketingu.
Od lipca prezeską Radia Eska SA i dyrektorką generalną Grupy Radiowej Time jest Ewa Rosiewicz, wcześniej dyrektorka biura reklamy i członkini zarządu Eurozetu.
Grupę Radiową Time tworzą sieci Eska, SuperNova i Radio Plus (część stacji należy do Grupy Eurozet), ponadregionalne Vox FM i warszawska Eska Rock.
(KOZ, 10.07.2023)
