Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosyjscy nadawcy przeciwko piratowaniu zachodnich treści. Chyba, że w swoim interesie

Poważni nadawcy przystaną na piratowanie zachodnich treści, ale tylko jeżeli takie prawo dostaną najwięksi i ci, którzy mieli wykupione licencje zanim zachodni partnerzy wycofali się z Rosji (fot. Pixabay.com)

Rosyjskie serwisy streamingowe i stacje telewizyjne sprzeciwiają się planowi Dumy Państwowej dotyczącemu powszechnego wykorzystywania zagranicznych produkcji bez zgody właścicieli praw autorskich i odblokowania witryn pokazujących nielicencjonowane treści wideo.

Według dziennika "Kommiersant", nadawcy nie zgadzają się na całkowicie pirackie wykorzystywanie tych treści. Opowiadają się za udostępnianiem takich treści tylko legalnym stronom, które miały do nich dostęp przed rozpoczęciem działań wojennych w Ukrainie.

Czytaj też: Pierwszy w historii pozew przeciwko ChatGPT o kradzież praw autorskich

"Kommiersant" powołuje się na list podpisany przez czołowych graczy w branży, takich jak Pierwyj Kanał, Rostelecom, MTS, Trikolor, VGRTK i Gazprom Media. Uważają oni, że pomysł Dumy "stwarza ryzyko wykorzystania tego mechanizmu do legalizacji i popularyzacji pirackich zasobów, co odbije się negatywnie na krajowych producentach i posiadaczach wyłącznych praw do treści". Jeżeli jednak prawo do wykorzystywania tych produkcji zostanie ograniczone do podpisanych pod listem, to wszystko w porządku.

Jak pisaliśmy w "Presserwisie", rosyjskie Ministerstwo Transformacji Cyfrowej rozważa odblokowanie serwisów i stron internetowych pokazujących wcześniej nielicencjonowane treści wideo zachodnich firm, które nie są już oficjalnie obecne w Rosji, po tym jak wycofały się z tego kraju na skutek agresji Moskwy na Ukrainę.

Czytaj też: Podsumowanie pierwszego półrocza 2023 na TikToku. "Niezbędny kanał dotarcia"

(MAC, 07.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.