Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał News 24 z trzema nowymi programami. Próbuje radzić sobie na rynku mimo kłopotów finansowych

Gospodynią cyklu "Ecce Homo. Oto Człowiek" będzie Angela Getler, dziennikarka i transpłciowa aktywistka (fot. materiały prasowe)

Kanał informacyjno-samorządowy News 24 (Astro) poszerzył ramówkę o trzy programy. Brak reklam dostarczanych przez TVN Media uznaje za tymczasowe kłopoty.

Pierwsza z nowości to "Ecce Homo. Oto Człowiek". Gospodynią cyklu będzie Angela Getler, dziennikarka i transpłciowa aktywistka. - To pierwszy program w polskiej telewizji samodzielnie prowadzony przez osobę transpłciową. Program tworzy przestrzeń dla głosów dotychczas pomijanych w debacie publicznej. Prowadząca z gośćmi pochyla się nad problemami społecznymi - mówi "Presserwisowi" Agnieszka Dębińska, szefowa redakcji News 24.

Cykl będzie można oglądać od 6 lipca w czwartki o 20.30. Nad tym programem stacja pracowała już od kilku miesięcy, w tym nad jego odcinkiem pilotażowym.

Druga z nowości to "Się dzieje", w którym Damian Biedrzycki sprawdza, czym żyje internet i media społecznościowe. Program jest nadawany we wtorki i czwartki ok. 17.30.

Trzecia propozycja stacji to "Rozmowy Anny Lerczak". Są to ok. 40-minutowe wywiady i reportaże z różnych wydarzeń. Cykl jest nadawany nieregularnie, głównie w weekendy.

W ostatnim czasie z News 24 odeszła część pracowników, pojawiły się też problemy z wypłacaniem pensji. Z kolei w maju z oferty zdjęto m.in. programy "Istota rzeczy" Jarosława J. Szczepańskiego i "Zero ograniczeń" Jacka Zimnika. Skrócono też czas trwania pasma na żywo.

Ponadto w zeszłym tygodniu z anteny stacji zniknęły reklamy dostarczane przez TVN Media. Karolina Szymańska, prezeska Astro, zapewnia, że to tymczasowa przerwa, a na razie czas reklamowy nadawca sprzedaje we własnym zakresie. Problem z emisją reklam od TVN Media wynika z zadłużenia, które Astro, nadawca kanału, ma wobec Nielsen Media, dostarczającego dane oglądalności.

Według Nielsen Media w maju News 24 miał poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.

(MNIE, 05.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.