Dorota Przybyłek i Marcin Rzeźnik awansują w strukturach Amplifi
Zarówno Przybyłek, jak i Rzeźnik mają wieloletnie doświadczenie w branży (fot. materiały prasowe)
Dorota Przybyłek objęła stanowisko head of products, a Marcin Rzeźnik awansował na head of multiscreen investments w należącej do dentsu Polska agencji Amplifi.
Przybyłek w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inventory Media oraz za rozwój oferty green media we współpracy z partnerami mediowymi. Do obowiązków Rzeźnika należy prowadzenie negocjacji z zakresu multiscreen (TV, VoD) dla klientów z portfolio całego dentsu oraz zarządzanie zespołem w składzie Bartłomiej Marczak i Maciej Kutera (multiscreen investment manager).
Dorota Przybyłek z rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Przed dołączeniem do dentsu Polska pracowała w eobuwie.pl SA, gdzie pełniła funkcję head of ATL media i odpowiadała zarówno za strategię, jak i zakup mediów oraz produkcję materiałów reklamowych dla wszystkich rynków.
Marcin Rzeźnik swoją karierę w świecie mediów rozpoczynał od praktyk w Optimum Media OMD w czerwcu 2006 roku. Od września 2016 roku rozpoczął współpracę z dentsu Polska, gdzie na stanowisku multiscreen investment manager negocjował warunki zakupowe dla klientów grupy, zarządzał budżetami telewizyjnymi oraz wspierał zespoły planerskie i zakupowe w ich codziennej pracy.
(KAP, 05.07.2023)