Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Time SA uruchomiła Vibe FM. Na antenie rap i hip-hop

Stanowisko head of content w Vibe FM objął Norbert Bieńkowski (fot. materiały prasowe)

Vibe FM to nowy projekt radiowy uruchomiony przez Time SA (Grupa ZPR Media). Stacja gra w formacie urban contemporary. Stanowisko head of content objął Norbert Bieńkowski, współprowadzący poranne pasmo w Radiu Vox FM.

"Dzisiaj wyzwaniem dla radia jest wyjście ze swojej strefy komfortu i zabieganie o odbiorców także w internecie, za pomocą ciekawych formatów i wyróżniających się osobowości" - wyjaśnia Norbert Bieńkowski, head of content Vibe FM.

Rozgłośnia dostępna jest w internecie, a słuchać jej można na dwa sposoby: za pośrednictwem playera umieszczonego na stronie Vibefm.pl i przez mobilną aplikację. 

Czytaj też: TVP Info ruszyła z programem, w którym rozlicza rzekome manipulacje TVN

Vibe FM ma prezentować przede wszystkim rap i hip-hop, a docelowo także autorski kontent wideo. "Odbiorców zamierzamy przyciągnąć także ciekawymi formatami wideo" - zapowiada Norbert Bieńkowski.

Na antenie usłyszeć będzie można: Joanidis - didżejkę, która grać będzie autorskie sety zarówno na żywo na antenie, jak i w social mediach, Ewę Ekwę i Dawida Kowalczyka - prezenterów pasma południowego, Igę Dudziuk z autorską audycją "Rap raport" czy Favst - producenta muzycznego, który od września ruszy z autorskim programem, podcastem i formatem wideo.

Vibe FM został patronem medialnym festiwalu Clout Festival 2.0. – Worldwide Rap Festiwal, który odbędzie się w weekend 8-9 lipca w Warszawie. Podczas trwania imprezy ustawione będzie mobilne studio Vibe FM, z którego realizowane będą audycje na żywo. Na antenie będzie można wygrać bilety na festiwal.

Poza Norbertem Bieńkowskim projekt Vibe FM współtworzy m.in. jako head of music Rafał Wróblewski (redaktor prowadzący Eska.pl). Osoby odpowiedzialne za marketing będą podlegały Irmie Tomaszewskiej, dyrektorce marketingu i promocji w Time SA, a merytoryczny nadzór nad projektem sprawował będzie Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia Vox FM i Radia Plus.

(KOZ, 05.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.