Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediarun kupił Medialink

O umowie oba serwisy poinformowały w srodę na stronach www.

- Szacujemy, że po dwóch miesiącach od przejęcia będziemy docierać do około 400 tys. unikalnych użytkowników w skali miesiąca - komentuje Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun Sp. z o.o. W ciągu kilku tygodni od momentu zamknięcia transakcji spółka planuje odnowić serwis Medialink.pl. Zmieni się jego makieta, logotyp, a zawartość zostanie poszerzona o nowe treści oraz usługi. W wyniku przejęcia Medialink.pl przez Mediarun Sp. z o.o. nastąpiły również zmiany kadrowe. Osobą kierującą pracami redakcji pozostaje Maciej Kozielski. Piotr Witkowski, dotychczasowy właściciel serwisu, pozostanie w redakcji na stanowisku współpracownika. Nad rozwojem obu serwisów będzie pracowało łącznie sześciu dziennikarzy. Osobą odpowiedzialną za reklamę będzie Michał Gaca, marketing manager Mediarun Sp. z o.o. Dokonana zostanie również zmiana sieci reklamowej, która będzie obsługiwała Medialink.pl. Nowym podmiotem reprezentującym Medialink.pl jak i Mediarun.pl na rynku reklamy internetowej będzie dom sprzedaży mediów biznesowych BizOn media. Z dniem 17 stycznia 2007 r. następuje również oficjalne przeniesienie redakcji z Katowic do Warszawy. Według danych badania Megapanel PBI/Gemius serwis Mediarun.pl odwiedziło w październiku 2006 r. 239 tys. unikalnych użytkowników. Strony serwisu Medialink odwiedziło w październiku ubiegłego roku 62 tys. unikalnych użytkowników (dane: Stat24.com).

(BW, 18.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.