Magazyn wnętrzarski "AD" wchodzi do Polski. Agnieszka Gruszczyńska-Hyc naczelną
"Pojawienie się »AD Polska« jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i designu" - uważa z kolei Agnieszka Gruszczyńska-Hyc (fot. materiały prasowe)
Jesienią pojawi się na rynku polska edycja dwumiesięcznika wnętrzarskiego "AD", którą wydawać będzie Domio Publishing Polska na podstawie umowy licencyjnej z Condé Nast. "AD Polska" będzie 10. edycją "AD" na świecie.
"»AD Polska« zaprosi swoich odbiorców do inspirujących domów i wyjątkowych nieruchomości oraz zaprezentuje niezwykłe doniesienia z całego świata, jednocześnie poświęcając uwagę pracom wiodących architektów, projektantów i rzemieślników" - czytamy w komunikacie.
"»AD« to wyjątkowe wydawnictwo na polu architektury, projektowania i wyposażenia wnętrz" - przekonuje w komunikacie Nataliya Dunayska, wydawczyni i dyrektorka generalna Domio Publishing Polska.
"Pojawienie się »AD Polska« jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i designu" - uważa z kolei Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która została redaktorką naczelną dwumiesięcznika. "Jestem przekonana, że prezentacje najlepszych osiągnięć światowego designu w połączeniu z selekcją doskonałych polskich projektów i sztuki pozwolą nam przyciągnąć i rozwijać grupę odbiorców zainteresowanych treściami premium oraz informować ich o rosnącym rynku dóbr luksusowych i wzornictwa" - dodaje Gruszczyńska-Hyc.
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc wcześniej kierowała w Grupie ZPR Media magazynami "Dobre Wnętrze" i "M jak Mieszkanie". Z kolei funkcję dyrektorki ds. cyfrowych objęła Oksana Sogor.
(KOZ, 29.06.2023)