Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland

Mikołaj Stefański i Adam Caban pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na dyrektorów kreatywnych, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowiska creative lead w agencji VMLY&R Poland.

Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R Poland od 2019 roku. Po awansie mają kontynuować samodzielnie zarządzanie grupą złożoną z teamów kreatywnych oraz designerów, odpowiedzialnych za obsługę marki Adidas i komunikację jej wszystkich kategorii w Polsce.

Adam Caban jest w VMLY&R Poland od października 2018 roku, wcześniej związany był z 180heartbeats + Jung v Matt, gdzie obsługiwał Nike i realizował projekty dla HBO czy Canal+. Na koncie ma nagrody KTR i Young Creatives oraz brąz w Cannes za kampanię "Sztuka bez wstydu" dla marki Durex. Mikołaj Stefański dołączył do VMLY&R w maju 2019 roku. Wcześniej pracował w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Ma na koncie srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR.

Igor Seider i Piotr Wróblewski to seniorski team kreatywny, działający wspólnie od dekady. Wspólnie tworzyli kampanie dla takich marek, jak: Lotto, Lech, Danio, Ballantine’s, BNP Paribas, Škoda, Red Bull, H&M. Obecnie obejmują creative lead w grupie creative director Natalii Borawskiej. Będą ją wspierać przy realizacji kluczowych kampanii, w działaniach ongoing i czuwaniu nad spójnością wizualną marki Ikea. Obaj wrócili do VMLY&R Poland w 2022 roku i tworzyli kampanie dla marek Ballantine’s oraz BNP Paribas.

Dział kreacji VMLY&R Poland liczy obecnie 110 osób, tworzących dziewięć grup kreatywnych.

(AMS, 29.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.